Comarch ERP Optima

Comarch ERP Optima to nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem, pozwala na prowadzenie wielu magazynów i nadzór nad stanem rozliczeń z kontrahentami zapewnia pełną zgodność z aktualnymi przepisami prawa, posiada wbudowaną obsługę KSeF i split payment.
W tym samym programie, dla wygody działu handlowego, zaimplementowany jest również CRM, pozwalający na zarządzanie potencjalnymi i pozyskanymi Klientami. CRM korzysta z tej samej bazy danych co poprawia wydajność i efektywność działania programu. Comarch ERP Optima posiada wiele modułów które można dostosować do Twoich potrzeb i reguł panujących w Twojej organizacji. Podstawowe moduły z których może korzystać wielu użytkowników jednocześnie to:
Proces Wdrożenia
Jednym z najważniejszych elementów prawidłowej eksploatacji programu jest jego pełne i prawidłowe wdrożenie. Nasz zespół proponuje pomoc w zakresie:
-
Instalacja oprogramowania w środowisku klienta
-
Konfiguracja umożliwiająca start programu
-
Stworzenie testowej bazy danych
-
Szkolenie zdalne lub fizyczne z obsługi programu
Efektywne wykorzystanie pełnych możliwości wybranych modułów programu umożliwia ciągłe wsparcie specjalistów którzy odpowiadać będą na pojawiające się nowe oczekiwania i modyfikacje.
Wsparcie powdrożeniowe
-
Usuwanie błędów systemowych
-
Konsultacje telefoniczne
-
Pomoc zdalna
-
Odtwarzanie baz danych
-
Aktualizacje systemu
Jesteśmy elastycznym zespołem który może dostosować wdrożenie i wsparcie do Państwa oczekiwań. Z naszego doświadczenia wiemy iż 5 godzin wsparcia powdrożeniowego zaspokaja potrzeby użytkowników w małych organizacjach przy rozwiązaniach większych proponujemy indywidualne warunki godzinowe.
Jeżeli jesteś gotowy na rozpoczęcie pracy w nowoczesnym środowisku programów COMARCH zapraszamy do współpracy.
Zapytania prosimy kierować pod adres:
Tel.: 22 185 55 25 wew. 22